Schoenendoosactie

Het lijkt nog ver weg, maar over enkele maanden leven we weer in de donkerste tijd van het jaar. In die periode willen we graag opnieuw honderden Poolse kinderen die figuurlijk altijd in het donker leven, een lichtstraal brengen. Een teken dat er ver weg mensen zijn, die aan hen hebben gedacht en dat concreet laten voelen door hun een doos in handen te geven met mooie, nuttige en lekkere dingen.

Tijdens de middagdienst van de dankdag en de week die daarop volgt, kunnen weer schoenendozen worden ingeleverd.

We weten dat niet alleen kinderen schoenendozen klaarmaken, maar ook volwassenen van allerlei leeftijden. We roepen iedereen op de komende tijd schoenendozen te bewaren en dingen opzij te leggen die daarin kunnen.

Onderstaand de link naar de flyer en de inlever adressen:

2021-10-17 Flyer schoenendoosactie 2021 Immanuëlkerk

2021-10-17 Inleveradressen schoenendozen 2021

© 2020 Immanuëlkerk Barendrecht. Alle rechten voorbehouden.