D.V. zaterdag 24 september wordt de jaarlijkse Startdag Winterwerk gehouden. We nodigen u en jou allemaal van harte uit om hierbij aanwezig te zijn! Een goed moment om elkaar op deze dag aan het begin van een nieuw ‘seizoen’ weer te ontmoeten.

Het programma is als volgt:

Tijd Activiteit
14:00 – 16:00 uur Middagprogramma: fietstocht en bezoek aan Licht op Zuid. Bij slecht weer komt dit onderdeel te vervallen.
15:30 – 16:30 uur Ontvangst en ontmoeting met koffie/thee/fris en iets lekkers. Ook is er een springkussen.
16:30 – 19:00 uur Gezamenlijke maaltijd (BBQ, broodjes, salades enz.)
19:30 – 20:30 uur Sing-in o.l.v. Immanuël Church Choir in de kerk

Locatie
Op het terrein van BUVA, Bremen 5, Barendrecht (start middag-programma, koffiedrinken en eten)

Programma
Dit jaar wordt het middagprogramma georganiseerd door de Zendings-commissie. Het is de bedoeling een fietstocht te organiseren in combinatie met een bezoek aan ‘Licht op Zuid’. Dit wordt het doel voor de komende tijd vanuit de Zendingscommissie, en we willen u en jou over dit project verder informeren. Voor de fietstocht hopen we natuurlijk op mooi weer. Mocht het slecht weer zijn, dan komt dit onderdeel te vervallen. Vanaf 15.30u bent u (ook als u niet aan het middagprogramma deelneemt) hartelijk welkom voor koffie/thee/fris met iets lekkers. Om 16.30u willen we beginnen met de maaltijd en dit duurt dan tot uiterlijk 19.00u. Daarna kan richting de kerk vertrokken worden om met elkaar te zingen onder leiding van het ICC.

Aanmelden
Komt u en kom jij ook? We vragen u zich aan te melden, zodat we weten op hoeveel personen we moeten rekenen met het middagprogramma en het eten. Aanmelden kan tot en met woensdag 21 september, door het digitale aanmeldformulier in te vullen.

Aanmelden startdag

Kosten startdag
We vragen dit jaar geen vaste bijdrage per persoon voor de startdag. Wel willen we u en jou vragen om -waar mogelijk- vrijwillig bij te dragen in de kosten van deze startdag. Het bedrag van uw bijdrage is zelf te bepalen.
U kunt een bedrag overmaken via onderstaande QR-code.

Mocht u vragen of opmerkingen hebben rond het programma, het aanmelden of de Startdag Winterwerk in het algemeen, neem dan gerust contact op met Kees Stam, telefonisch 06-18791197 of per e-mail: .

Een hartelijke groet namens de startdagcommissie en de zendingscommissie en graag tot ziens op 24 september!