Op 19 februari a.s. is er weer een bijeenkomst in de Immanuëlkerk voor buurtbewoners die niet regelmatig een kerk bezoeken. Tijdens deze bijeenkomst is er ruimte voor onderling contact, daarnaast zingen we een aantal bekende liederen. Ook wordt er ingegaan op een gedeelte uit de Bijbel en wordt nagegaan wat de boodschap ervan is voor je eigen leven. De bijeenkomst is speciaal bedoeld voor hen die iets hebben met het geloof er meer van willen weten waarvoor een normale kerkdienst ‘een brug te ver is’. Het zou mooi zijn als u/jij mensen kent die voor deze bijeenkomst kunnen worden uitgenodigd. Denk aan buren, kennissen, familie. Kom zelf ook gerust mee naar de bijeenkomst met degene die je uitnodigt, dat werkt gegarandeerd ‘drempelverlagend’. En als je eerst zelf een keer wil meemaken hoe zo’n bijeenkomst verloopt, ben je natuurlijk ook van harte welkom. De bijeenkomst begint om 13.00 uur en duurt ongeveer een uur. Begonnen wordt met een kopje soep en een broodje.

Contactpersoon is Marcel van de Grift,