Opnieuw een Family Fair voor Oekraïne. Want de noodzaak van hulp is niet afgenomen. Rusland gaat door met Oekraïne verschrikkelijke schade toe te brengen en het leven enorm te bemoeilijken. Dus opnieuw een actie om Oekraïners te kunnen helpen.

De datum is 3 juni (van 9:30 tot 13:30 uur).

Er is weer een rommelmarkt, er zijn kramen met gebruikte boeken, groente en fruit, tassen, kaas, aangeklede koffie of thee, poffertjes, snacks voor de lunch. Met de opbrengst van deze fair willen we onze Poolse zustergemeenten helpen bij de opvang van vluchtelingen, maar vooral bij het organiseren van transporten van hulpgoederen naar Oekraïne. Daar duurt de strijd voort. Daar lijden talloze mensen. De hulp wordt in Oekraïne via kerken verspreid.

Kom op 3 juni koffie drinken of iets anders en neem er iets lekkers erbij. Kom lunchen op het plein bij de kerk. Kom rondkijken op de rommel- en boekenmarkt. Haal hier uw fruit, een nieuw tas, kleurrijke bloemen, enz., enz.

Voor de rommelmarkt ontvangen we graag verkoopbare spullen. Die kunt u in de kerk afgeven op vrijdagavond 2 juni. Wilt u spullen aanbieden die u echt niet zelf zolang kan bewaren, wilt u dan een mail sturen naar

Klik hier voor de poster van de Family Fair

Klik hier voor de actiekrant van de Family Fair