Zoals bekend is er elke eerste vrijdag van de maand Samen aan Tafel. In zaal 2 wordt een warme en vers gekookte maaltijd geserveerd aan ongeveer 30 à 35 personen.
Voor wie zijn deze maaltijden bedoeld? Voor iedereen die het gezellig vindt om samen te eten. Veel van de gasten wonen alleen en vinden het fijn een keer samen met anderen te eten en een keertje niet zelf te hoeven koken. Anderen hebben een zieke echtgenoot/echtgenote of zijn samen en hebben een klein netwerk. Zowel mensen uit onze gemeente als van buiten de gemeente zijn welkom.
De warme maaltijden zijn gevarieerd. Zo hadden we de achterliggende maanden lasagne, diverse pasta’s of stamppotten op het menu staan. Vaak hebben we een lekker toetje met fruit.

Vanaf 12.00 uur is er inloop, we beginnen om 12.15 uur met de warme maaltijd. Na een dessert en een kopje koffie of thee sluiten we rond 13.30 weer af. We vragen een vrijwillige bijdrage tussen 1 en 5 euro. Vooraf aanmelden is nodig. U hoort dan van ons of er plek is.

Vervoer naar de kerk is beperkt mogelijk. Komende data: 1 september, 6 oktober, 3 november enzovoort. Alle data vind je terug in de agenda van de kerk.
Aanmelden: of telefoon: 06-16847334.